Sider

søndag den 4. januar 2015

Det gamle, det nye og lækre gaver

Jeg er ikke den store "året der gik" og har derfor svært ved at lave et helt indlæg om mit 2014. så det bliver i korte træk:

Jeg lærte: 
At hvor meget man end er, en "slider" på arbejdsplads, må man aldrig forvente andet, end et spark i røven! (man må gerne håbe, men ALDRIG forvente). 

At der er rigtig mange måder at slå sig på, men at jeg til gengæld er umulig at slå ud.

At jeg allerede for længe siden, skulle have taget beslutningen om at blive selvstændig og holde fast i den beslutning.

At jeg i en alder af 33 åbenbart stadig ikke er gammel nok, til at kende forskel på omgangs-syge og graviditet??? 

At en firma julefrokost er super nitten, hvis man er syg (og fanget på et hotelværelse i Kolding, i en al for lille seng, med en fuld mand der snorker, så ruderne klirrer)-Velkommen til December siger jeg bare....

Og så lige den sædvanlige "undren"....

Hvordan SATAN i LUFTEN kan DR fylde sendefladen i en HEL time, med programmet "Årets Vejr"??? Vi HAR jo været her, hele året (det er vel de færreste af os, der var bortrejst hele 2014) - og hvis vi havde været væk, var det nok ikke det Danske vejr, vi gad høre om sidst i December:

Det har regnet
Det har blæst
Solen har skinnet 
og vi fik lidt sne

DONE!!!

Jeg forventer:

At min nye rynkecreme fra Rodial (fødselsdagsgave) er så effektiv, at jeg kommer til at gå rundt og se overrasket ud i hele 2015 (det må også gerne stramme helt vildt)!



Jeg har ingen nytårsfortsætter, men havde tænkt mig, at lave om på rutinen herhjemme, sådan at den ugentlige rengøring i soveværelset, samt skift af sengetøj, fremover blev fredag eller lørdag. 
Men ak, jeg har allerede og endnu engang begået døds synden, en søndag aften (godt at jeg ikke har nytårsfortsætter, for det går da temmelig skidt med at holde noget allerede). 


Mon det bliver lidt svært, at komme ud af fjerene i morgen :-)



2 kommentarer:

  1. Generelt noget lorte tv, der bliver sendt lige pt! Og især på ens fridag. Ork

    SvarSlet
  2. Herhjemme er beslutningen om, at afmelde Stofa, ihvertfald taget nu. :-)
    /Anja

    SvarSlet