Sider

fredag den 30. januar 2015

Gade & Juul

Jeg har et par gange i denne uge, været på besøg hos det danske smykkefirma Gade & Juul som har til huse her i Vodskov. Der er blevet holdt møder i stor stil, og jeg har mødt utrolig mange engagerede medarbejdere.



Fremover skal jeg være konsulent på Homeparty delen, men jeg kunne heller ikke dy mig for at købe deres Mix n' Joy kollektion til Kreakælderen. Den kommer engang i næste uge, og kan både købes i kælderen og på webshoppen (behøver jeg at sige, at jeg glææææder mig til at pakke ud <3).

Besøget på værkstedet gjorde det helt klart, at det er Dansk (og ikke mindst lokalt design), der var godt gang i produktionen af lækre smykker og det var lidt, som at besøge "Aladdins hule" bling bling.






Jeg fik da også lige skudt et billede af månedens gæstegave, som bliver uddelt til at alle der deltager i et homeparty.


Og så kan man jo ikke besøge sådan et sted, uden liiiige at skulle have noget med hjem (hov). 
Det bliver super spændende, at skulle forhandle disse lækre smykker, som kan kombineres på mange måder (nedenstående svarer nok til 1% af sortimentet), så jeg kan trygt love, at der er noget for alle.


Har du lyst til at kende historien bag smykkefirmaet, som jo egentlig bare skulle have været en hobby, for de 2 ejere, der slet ikke havde forestillet sig, at virksomheden skulle få, så stor succes på meget få år, så kig forbi deres hjemmeside og husk også at besøge deres Facebook profil

Sidder du og derude og får mod på, at være værtinde for et homeparty, er du velkommen til at kontakte mig på email: piilgaardogfrederiksen@gmail.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar