Sider

torsdag den 5. februar 2015

Den "søøøde" ventetid...

Er noget opreklameret p..! Og JA det sagde jeg. 
Først og fremmest var jeg til "gravide Yoga" i tirsdags....Det var så ikke lige mig! 

For det første, har jeg det noget stramt med, at sidde i et lokale med en masse fremmede, med lukkede øjne (og det er meget svært, at komme i det der "zen" når man hele tiden smugkigger). 

Og så stak det da helt af, da instruktøren sagde: "Træk vejret heeeelt ned i maven, og brug åndedrættet til at omfavne baby"?! Der var jeg så lige nødt til, at klappe øjnene op og give hende et meget sigende "HELT ÆRLIGT" blik, for det er altså en underlig skabagtig måde, at slutte tirsdag på.

I går var jeg så til jordemoder, som bad mig svare helt ærligt på, hvordan jeg har det. Måtte larmende erkende, at det her med at dele krop med nogen, bestemt ikke er min yndlingsbeskæftigelse og jeg glææææder mig til det er ovre. 
Fik at vide, at det ville være godt for mig, hvis jeg kom lidt mere i balance med mig selv...? HVAD?, jeg har da aldrig i mit liv, været i balance med noget som helst, jeg er nok lidt mere, som nedenstående (every day):



Men så ville man jo gerne gøre noget godt for sig selv, og derfor tog jeg i Bahne, bevæbnet med mit gavekort, som jeg fik til min fødselsdag i december. Det var vist bare ikke lige den rette dag, at gøre det på. Jeg fik ihvertfald skruet mig ned i et stykke tekstil, som strammede temmelig meget på mavsen, og så kunne jeg FANDME ikke få det af igen!! Da ekspedienten kom forbi prøverummet, for at høre om alt var ok, måtte jeg gennem snot og tårer indrømme, at det var det ikke! Hun fik mig dog befriet fra den ellers så pæne nederdel, inden jeg gik HELT i panik. Og prøvede virkelig at hjælpe mig med at finde noget jeg kunne bruge. 

Hun viste mig bla. denne fra AJ.117 Project <3



Denne kunne jeg i det mindste sagtens passe, uden at ligne og føle mig som en hval. Dog passede mit gavekort og prisen på kjolen, ikke rigtig sammen :-( Så jeg gik slukøret derfra, tog bussen hjem igen (og glemte selvfølgelig, at tjekke ud på rejsekortet) Så nu har jeg nok fået karantæne, fra samtlige offentlige transportmidler i et år. 

På vej hjem, kunne jeg alligevel ikke, lade være med, at stykke nedenstående outfit sammen.


Skjortekjole kan købes hos Bahne / Skindleggins hos lisen.dk / Støvler hos Stylepit / Smykker og tørklæde hos Gade & Juul

2 kommentarer:

  1. Åh, sødeste Anja. Glæder mig til at det lille vidunder og til at vi skal på bodegatur ;-). Og AC fortalte godt nok om jeres tur til yoga, haha. Sikke en fornøjelse ;-)

    SvarSlet
  2. Det bliver dejligt at komme afsted på den tur, som vi har snakket om i over et år ;-) Og ja det der yoga, var liiiige en kende for alternativt, for os.
    /Anja

    SvarSlet