Sider

tirsdag den 10. februar 2015

Min første aften som "elev"

I torsdags, var jeg for første gang ude, til en smykke aften for Gade & Juul som "elev". Det var rigtig spændende, at se de mange forskellige muligheder, der egentlig er, i et smykke. Og det kræver alligevel en del at kunne vise alle de forskellige kombinationer der findes. Så det skal der selvfølgelig øves en del på.





Jeg var selv iført lidt "mørk og mørkere", en mørkeblå tunika fra Vila, samt sorte leggins og selvfølgelig, mine egne indkøbte Gade & Juul smykker....skal have flere MANGE flere <3


Nå ja og så en tyk mave, som desværre kommer til at florere, på samtlige outfitbilleder, lidt endnu. Jeg har overvejet, hvor mange halskæder der mon skal til, for at dække den ;-)


I går, var vi afsted endnu engang og nu er jeg så "udlært" og skal stå på egne ben uha...! Har har du mod på at holde et arrangement, kan jeg kontaktes på mail: apf@gadeogjuul.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar