Sider

tirsdag den 10. marts 2015

Pause



Efter længere tids overvejelse, har jeg besluttet mig for, at sætte bloggen på pause. Jeg lukker den ikke ned, da jeg håber at jeg får mulighed for, at komme tilbage. 

Men pt. vil jeg gerne have så lidt tid, ved computeren som muligt og istedet fokusere på, at nyde det gode vejr, poppe en baby og få lært mine afløsere på jobbet op, så jeg kan gå fra med god samvittighed, og være sikker på, at det hele kører som det skal :-) Samtidig er mine aftner booket, så evt. arrangementer kan jeg ikke deltage i. Og der skal jo være noget at skrive om.

Det er ikke så meget tiden, der har været afgørende her, men snarere "gejsten". De sidste par uger, har jeg haft dårlig samvittighed over de indlæg jeg ikke får skrevet og alle de "løse" ender, der pt. er. Så istedet for at stresse over det, er det bedre at få ryddet op, så der bliver luft til at fokusere de rigtige steder. 

Jeg håber, at i alle får en fantastisk sommer og forhåbentlig skrives vi ved, senere på året, når det igen er tid til, at trække i de uldne futter og bruge mere tid indendørs :-)


Men nu vil jeg skynde mig at lave mit kørsels regnskab færdigt :-( :-( I HATE IT I HATE IT I HATE IT!!! Og derefter løbe ud på terassen og så nogle forårs planter i solen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar